Äntligen!

Internet funkar igen, hurra! :D

Idag i skolan hade vi hål timme första lektionen.. eftersom att vi inte visste de innan så kom vi till skolan o fick reda på det sen. 1timme och 45 minuters rast då! Jag, Tess, Sanna, Erica, Ebbi, Petra och Elin satt o snackade spöken :S scarry!! ...

Efter skolan gick ja hem till Eveline som jag inte varit med på SKIT länge! Vi tittade tv, träffade hennes kompisar: Moa och Carro. ah. hela dagen med Eve!

När jag kom vem vid nio så var det -26 grader ute!! Jävla kalllt... Och jag hade tygskor.. :O inte bra :S

Nu sitter ja o käkar godis och är social! ursäkta att ja inte bloggat så mycket men eftersom att internert dummade sig så... :( Förlåt :S <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0