hemma från skolan nu!

På morgonen mötte jag Tess på busstationen. medans vi väntade på Sanna så träffade jag Elin, Lovisa och Carro. jag fick en autograf av Lovisa!! Det var Johan Palms autograf!!! OMG! Gissa om jag blev glad lixom?!

skoldagen började bra. Fick ju träffa alla ^^ Men senare var den mindre bra.. Sanna drog efter lunchen, hon skulle till doktorn och rönka (stavning) sin axel :p Och sen vid sista lektionen drog Tess hem. hon var sjuk :( Så aah.. jag var själv under sista lektionen. men den var bara i en timme så jag stod ut ;)

Efter skolan så gick jag ner till mammas jobb och vi skulle ha sällskap hem ^^ Vi gick in på ICA kryddan och handlade dricka o lite så ;P Idag skulle jag vara med Eveline, men hon har inte svarat på mina sms eller hört av sig på något sett :( Så de blir nog att jag tar det lungt idag mä! :)

Just nu kollar jag på tv och äter activia, för jag har problem med magen.. och den hjälper faktist!

Någon som har smakat? :)


Kommentarer
N A T H A L I E n y r é n

Idag har jag varit med syster och så, du då? :D

2011-04-18 @ 16:04:29
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Majuss.se

Hej allt bra :) ?

2011-04-18 @ 17:10:18
URL: http://majuss.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0