Vilodag

Idag påväg hem från skolan så övervägde jag om jag skulle träna eller inte, mitt svar blev nej. Jag har planerat hela veckans träning men inte lagt in en vilodag, o då tänkte jag att man måste ju vila någon dag från träningen, framförallt crossfit skulle jag säga då den involverar så många musklergrupper på samma gång. Så vila it is!
Jag pluggade istället och städade mitt rum lite, sen fick jag tyvärr ont i huvudet så nu har jag bara vilat och kollat på film.. 
Men min motivation är iallfall påväg upp igen, vilket är skit bra!
Här är också de nya skorna jag köpte från reebok, alltså i love it! Dom var så grymt sköna, skönare än jag trodde och lite mer lila än på bilden, vilket e skit snyggt!
Passa på nu när de är på rea och innan de tar slut! --> Länk
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0