Update

har inte bloggat på ett bra tag o tänkte förklara varför!
 
1. Slutat Gymnasiet = -MYCKET plugg in i det sista samt studentpartyn o hets kring det
2. Inte haft en dator
3. Jobbat
Vi hade ju en skoldator men den lämnade vi ju tillbaka när vi slutade. Så typ de första jag gjorde var att beställa en dator, som sög. Den pajade efter 2 dagar. Den slutade koppla till wifi, den blev jätte seg och knappar krånglade så fick helt enkelt lämna tillbaka den o nu har jag köpt en ny! Eller ja, ny.. den är begagnad men den funkar helt perfekt och jag är såå nöjd!
 
Det som har hänt sen sist är att jag tagit studenten, även pausat min programmering då jag jobbat hela sommaren o inte haft tid att fokusera på träningen :( Men ja o min bae är uppskrivna på KM (klubbmästerskap) i Crossfit Norrtälje där vi tränar. Vi ska alltså tävla tillsammans i lag, någon helg i augusti! Jag är as nervös redan men det blir nog bra. Jätte taggad!
Jag har även rensat min garderob, slängde över 10 hela påsar med kläder, 10?! Gav bort 4 påsar till röda korset, lämnade 1 påse på H&M eftersom att de har en recycling box där för kläder o lite har jag sålt men de jag inte tycker är tillräckligt snyggt, nytt eller helt slängde jag. Jätte skönt att jag äntligen kan gå in i min walk in closet o även se alla kläder! haha, aldrig kunnat tidigare...
 
Jag har även klippt av min 14cm av mitt hår! Är jätte nöjd, det kunde inte blivit bättre. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0