Lördag

Sov hos Emma igår, vi vaknade vid 9 imorsen, gjorde frukost o sen somnade vi om till 2! Haha, trötta.. Drog hem ungefär halv 3 o nu har jag ansiktsmask och ska färga brynen snart. Gillar att ta en dag i veckan o bara ta hand om sig själv men de har blivit mycket slarv med de efter jag slutade skolan, då veckorna och helgerna smälter ihop för att jag jobbar så olika tider och dagar hela tiden. Ibland ledig onsdag-torsdag o då blir det min helg istället för lördag och söndag tex!
 
Ska senare ut o springa har jag tänkt, min kropp är trött av all styrketräning så tänkte bryta det med en joggingtur, gud det var så längesen jag bara gick ut för att endast springa! Har faktiskt saknat det :3
 
Mini Ems o jag för några år sen <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0