Kaos

 
 
Att beskriva mitt liv just nu är enkelt, de behövs endast 4 bokstäver, kaos. 
Skolan, familj, vänner och allt möjligt känns just nu kaos.
Jag är skoltrött as f**k, jag är typ omotiverad till o äta (blir de när jag inte mår helt 100%) och jag känner mig mest osäker just nu, med allt. Förutom träning som går framåt! 
Man får se på det positiva i livet helt enkel. 
 
Jaja, imorse ringde min väckarklocka kvart i 9, då gjorde jag kaffe o satt o mös i sängen framför datorn där jag faktiskt kollade högskolor. När jag druckit upp kaffet o va "klar" vid datorn så drog jag på mig träningskläderna o cyklade till boxen för ett gruppass. Idag var det ett  flåspass som väntade vid 10! 
"For time:
Buy in: 50 DU
3 burpees
25 ryska svingar
6 burpees
20 ryska svingar
9 burpees
15 ryska svingar
12 burpees
10 ryska svingar
15 burpees
5 ryska svingar
Buy out 50 DU"
 
Det tog 7.03 minuter för mig, ja va klar först! Yeey!
haha det var skönt men fick typ en konstig känsla i magen och rumpan, haha brukar få de av många tunga svingar. Använde 18kg kettlebell och gjorde 100 single unders då jag inte kan göra duble under än!
 
Känns bra efteråt, vi rodde lite som avslut samt stretchade, gud vad stel jag är alltså! Måste stretcha ut mina framsida lår, höftböjaren och brösten.. 
aawh, ja o bae förra sommaren
 
Men rekommenderar verkligen det här passet!
Nu dricker jag kaffe igen haha o ska snart städa mitt rum som också är kaos, sen plugga.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0