Coffeeee

Imorse vid halv 10 drog jag ut och sprang, känns mycket skönare i bröstryggen att röra sig nu, allt känns mycket lättare både rörligheten och att andas. Sjukt hur mycket muskler och leder påverkar en egentligen..
Det gick iallafall riktigt bra att springa, sprang samma runda som sist plus att jag sprang upp för en backe med trappor 4ggr och gjorde övningar på toppen, sprang hem o duschade och nu känner jag mig riktigt nöjd! Kul att jag äntligen fått energi på morgonen igen!
Förut kunde jag knappt träna innan jag fått i mig frukost för jag kände mig för svag och trött men nu har jag både styrketränat och sprungit och det går ju jätte bra! Känns skit kul!
 
Har ätit frukost, så nu dricker jag kaffe, ska snart kolla klart på det sista avsnittet av Orange is the new black och sen sminka mig och göra mig redo för jobb. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0