Armpass

Blev en snabb men hårt armpass nu på kvällen, skönt att göra sig av med den sista energin såhär på kvällen! Avslutade med ett magcirkelpass, grymt brännande men skönt efteråt. Kom även ihåg att stretcha lite. 
Nu äter jag yoghurt och kvarg med crunchy, ingen rolig middag men jag har haft dålig aptit de senaste 2 dagarna... Inte känt mig helt sugen på något, hungrig men ändå inte, känner varken mätt känslan eller hungern.. Riktigt tråkigt eftersom att jag annars är helt passionerad i mat, haha. Nu är det väl mest träningen som håller mitt humör uppe.
Madde kommer snart, vi ska till TäbyC imorgon med Emma, så Madde ska sova här så ska vi upp lite tidigare imorgon och köra lite cardio innan shopping! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0