Min frukost

 
Nu har jag bestämt mig igen, jag måste skärpa mig! Jag älskar godis, framförallt choklad MEN någon måtta får det faktiskt vara... Jag måste skärpa mig, och det är nu. Innan jag får diabetes eller tänderna hoppar ur munnen, skämt åsido med det.. Men jag är faktiskt orolig ibland över mina tänder o kropp, ja äter så mycket skräp. Jag kommer inte utesluta godis eller sånt helt för då kommer de ge motsatt effekt, utan jag tänker äta det ungefär varanann helg, men bara det jag faktiskt vet vad produkten innehåller. Som godis, man kan aldrig vara helt säker på vad det innehåller, vilket bara är skräp. Så choklad, bakelser, naturgodis o glass är okej men inte vanligt godis. Jag vet hur dåligt jag mår av att äta det oxå, så ska försöka hålla det här nu.. 
 
Hur som helst! Imorse mixade jag en banan med naturell yoghurt o lite hallon o gud vad gott det blev! Det är så mycket godare att smaksätta yoghurten själv än att köpa med smak. Hade på lite granola från Paulúns och såklart en kopp kaffe. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0