After triceps, shoulders and chest workout!

Halloj! Ja ni såg ju i bilden nedan hur effektiva jag och Kim va på matematiken? ;) hehe
Iaf. 
Vi fick sluta tidigt idag, så de va as skönt! Va på gymmet redan vid kvart i tre istället för typ fem som de brukar vara på tisdagar! Sov btw 10h idag så jag var lite överpigg (om de heter så?)haha. Så fick värsta skrattanfallet på psykologin heehe. Men de va ju kul.
När ja kom t gymmet värmde jag upp 10 min på crosstrainern och sen körde jag på! Det gick faktiskt bra idag, är trött i armarna bara, vet inte riktigt varför.. Kanske time för en vilodag? Hahah, nä. Vem har tid för sånt. hehe.
Nä men får se om jag ska vila på fredag för det behövs känner jag! 
Imorgon är det ben och rumpa, så taggad! Ska börja med 3 pass ben i veckan tror jag, iallfall 2 dagar och sen en dag intervaller för jag kan erkänna att jag slavat med benen lite, kan pusha så mycket mer än vad jag gör! Så gör om gör rätt, Lisa!
 
Kommer fokusera mest på marklyft och knäböj imorgon med tunga vikter, sen lägger jag självklart in mer men mest fokus på dem övningarna!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0