Död, helt död.

Det blev intervaller ute idag, det var rätt soligt och varmt så varför inte njuta så länge det varar? Det är ju inte för varmt och inte för kallt så vi slog till! 
OCH JÄKLAR VAD DET BRÄNNER I BENEN!
 
(och ja vi hade shorts för det är skönare att springa i plus att det var rätt varmt)
Upp och ner och upp igen! Gaah, mitt PB idag var 15.16 och Emmas var 18,41 Grymt! Känns som sjutton nu i efterhand att man tog i. Rätt stolt ändå! och nu får ni tänka på att jag tränat i ett år mer än Emma plus kör intervaller ungefär 3-8 ggr i månaden på löpband så hon var riktigt riktigt duktig idag !
Känns verkligen nu i efterhand att man tränade så hårt som vi faktist gjorde! 
Först upp och ner 3ggr, sen 5 olika ben övningar, tex lunges upp för backen, sidohopp ner, squat hopp osv. 
Det körde vi, 3x3 och 5x2, sen drog vi till gymmet och bastade i ungefär 90 minuter. Tro mig, det kändes som typ 15-20 min! Men grymt skönt att bara få koppla av efter att ha haft pulsen uppe och varit i rörelse. Vi hade ansiktsmask och hårinpackning så nu känner mig sig lite extra fräsch inför lovet! 
 
(het bild på oss när vi äter prottebar och taggar att bada bastu) 
 
Självklart glömde vi att stretcha så vi kommer förmodligen knappt kunna gå imorgon, men sånt är livet. Om vi hinner imorgon så ska vi köra lite triceps och axlar innan vi åker ut till hennes familjs landställe och spenderar helgen där! 
 
Så mitt lov har börjat bra, de timmarna som varit och just nu känns det som att livet är rätt okej. ;) 
 
 
Hoppas ni mår och har det lika bra, kramis ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0