Synundersökningen..

Sovit ungefär 5 h inatt, skönt! ... Somnade vid 1, vaknade halv 5, kunde inte somna om, var vaken till halv 8, somnade och sen ringde klockan haöv 9. Yeey.. Är ändå inte så trött som jag trodde.. Men just nu har jag ett så sjukt sömnunderskott, så de ger väl motsatt effekt eller nåt, ja vet inte.. 
Saksamma.
 
Det gick bra på synundersökningen, ska skicka in pappret imorgon tror jag sen ska jag och papi kolla upp kurser och sen är det bara att plugga inför körkortet och övningsköra som tusan! Men de ska faktiskt bli kul :)
 
Efter synoptikern träffade jag Eveline idag igen, vi gick ner och kollade på lite olika saker som parfymer, färg till väggar (pappa ska måla om mitt rum), kläder, smycken osv! Köpte dock inget mer än Iste, kär i det! Synd att det inte är tillräckligt varmt ute för att kunna sola, de passar så bra att dricka iste ute i solen!
 
Drog till gymmet sen, gick helt okej. Körde rygg. Eftersom jag inte sovit bra och mycket inatt så kunde jag inte köra 100% plus att jag inte åt så mycket innan som jag borde gjort. Men det gick helt okej ändå. Tagga intervaller imorgon!
 
Badass!Life is too short to waste
Running is cheaper than therapyBe the best


Kommentarer
MALIN

jättebra bilder :) blev verkligen inspirerad och motiverad till morgondagens träning!

2014-07-01 @ 20:06:41
URL: http://malinkirstine.se/
Amli

Svar: Sorry sent svar.
Men ojsan, vad kul att höra att vi har samma idol då :)
Johan Palm fans är numera väldigt sällsynta så det är kul att ni hör av er o.s.v

skicka gärna ett mail om ni vill ställa upp på en intervju eller få turen att skriva ett inlägg i min blogg.

Ha en fin dag!

2014-07-06 @ 14:12:08
URL: http://thepalmzzz.blogg.se
Amli

Svar: Sorry sent svar.
Men ojsan, vad kul att höra att vi har samma idol då :)
Johan Palm fans är numera väldigt sällsynta så det är kul att ni hör av er o.s.v

skicka gärna ett mail om ni vill ställa upp på en intervju eller få turen att skriva ett inlägg i min blogg.

Ha en fin dag!

2014-07-06 @ 14:12:20
URL: http://thepalmzzz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0