Mysfredag

Fin bild va? Från Spanien i januari!
 
Idag slutade jag skolan omkring halv 2, då drog jag direkt hem, böt om och drog upp till boxen för ett mördarpass! Herregud alltså, körde:
A. Every 5 minutes, for 30 minutes (6 sets):
Row 500 Meters
5 Thrusters (115/75 lbs) (34kg)
10 Burpees Over the Barbell
 
B. Five sets of:
45 seconds of Front-Leaning Rest on Rings
Rest 15 seconds
45 seconds of Face-Up Chinese Planks
Rest 75 seconds
 
Jag är helt slut, och det blev väldigt lökigt! Haha, men jag hade energi och det var så himla skönt! Jag älskar känslan när man är klar med ett hårt pass.
 
Inte nog med att träningen gick bra, jag fick godkänt på gymnasiearbetet!! Gud vad jag är glad alltså, en tyngd från mina axlar bara släppte. Sen är jag även klar med mitt svenska tal och nu väntas bara en debatt och förmodligen någon uppgift i matte! 
SNART ÄR JAG KLAR MED GYMNASIET!
 
När jag kom hem firade jag o mamma att mitt gymnasiearbete blev godkänt med lite beställ-mat. Tog falafel med bröd :3 GOTT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0