Dagens träning

A.
For max reps:
Strict Pronated-Grip Pull-Ups
Rest 90 seconds
Strict Mixed-Grip Pull-Ups
Rest 90 seconds
Strict Supinated-Grip Pull-Ups
 
B.
For time:
Row 1000 Meters
40 Thrusters 
30 Pull-Ups
 
Jag gjorde negativa pullups i B-delen och i A-delen använde jag det tunnaste bandet som bara är någon centimeter bred. Efteråt var jag så trött! Både i ben och rygg, skit skönt!
 
Har även haft en galen träningsvärk idag i baksida lår från cirkelpasset jag gjorde i tisdags och träningsvärk i ryggen från marklyften. Man går inte jätte snyggt när man har träningsvärk på dom ställena haha, men de är värt de!
 
 
 
 
 
 
 
Imorrn har jag en välbehövlig vilodag! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0