Måndag och skola

Idag vaknade jag hos Tobias, egentligen hade jag tänkt att gå ut o gå imorse men jag skulle få för lite sömn då för vi va uppe längre än planerat så tar promenaden imorgon istället!
I skolan hände inte så mycket, mest UF planerande men annars ingenting. Nu sitter jag o dricker wake up o försöker få lite mer energi o taggar till crossfitpasset jag ska på vid 17, de ser sjukt ut.

"A1) Z-press 6-8 reps med hantlar @4021
vila 30s
A2) Piston row 8-12 reps @2020
vila 2 min
x4

B) AMRAP 4 min
6 lagom svingar 24/16
6 box jumps step down

vila 2 min

AMRAP 4 min
100/75m rodd
10 laterala sidohopp över maskinen

C) AMRAP 9 min:
2/arm TGU
20+20s Prone Cobra
6/sida sittande utåtrotationer @3010"

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0