Still sick

Godmorgon på er!
Vaknade för drygt 1,5h sen, eller först vid 7 men somnade om som tur var! 
Har hunnit komplettera en gammal Sam-uppgift och nu väntar jag på respons på den, haha en söndag.. Lär få svar imorgon..
Hur som helst, jag är hundvakt nu :D Yeey, Fritiof kom igår morse och sov hos mig och ska åka hem ikväll, så mysigt!! Hundar är ju verkligen de mysigaste som finns. ♥
Nya uppdateringen på snap, så gullig!
 
Nu äter jag frukost och insåg precis att jag inte är frisk än, whaat?! Nu har det gått över en vecka, vad är det här?.. Typ influensa eller nåt. Jag hatar det. Kan jag inte bara få bli frisk o kunna träna igen o bara må bra? bajs. Det som är värst nu är ju hostan, den håller i sig... Men febern har gått ner, lite snuvig fortfarande dock.. skit också.. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0