Dålig att-vara-sjuk-dag

Godmorgon! Inatt har verkligen varit en riktigt seg o tråkig natt... suck. 
Försökte somna vid halv 11, somnade säkert 1h efter det. Vaknade igen vid 3, kunde inte somna om. Somnade vid halv 5 typ o vaknade halv 9 igen... Det är såååå tråkigt o va sjuk.
Har inte tränat sen... ja.. styrketräning i torsdags o i fredags lite gymnastik på crossfit (dvs handstående tex) men det är det... så snart 1 vecka sen. Min kropp känns oren på insidan, vill bara svettas ut allt snart..Men men, det får vänta
 
När jag gick upp imorse tog jag mig ett bad, innan frukosten. Så mysigt, insåg nu att jag badat i typ 1h, hehe. Men det är så skönt att ha hårinpackning o ansiktsmask o fräscha upp sig lite trots att man är sjuk. Nu äter jag frukost trots att jag varken känner smak eller lukt. Så det är skitkul de med :)) Nej. Jag vill bli frisk nu!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0