Bilden säger allt

 
Tobias valde helt pass idag! 
Vi sprang upp för trappor (som var skitlånga hehe) o sen forstatte springa ett spår som under halva tiden lutade uppåt och hade trappor var 10e meter typ! Blev som terränglöpning + intervaller. Vi sprang 2 intervaller var efter varje terräng runda, allt som allt blev det 5 varv med 10 intervaller.  Vet inte sträckan på rundan men kan tänka mig 400 meter? 
Jag höll på att spy, åtminstone trodde jag att jag skulle det efter 2a varvet... Han körde slut på mig men det tackar jag honom för nu! :*
Måste verkligen träna mer på att springa ute + komma ihåg att ta allergitablett (är pollenallergisk) hehe
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0