Träning, skola och vardag

Just nu känns det som att all tid bara flyger iväg! Man hinner knappt med vardagen, hatar den känslan. Det känns som att allt bara rullar på för att det ska det och inte för att man vill eller trivs i det. Djupt. Anyways så känns det som att jag tappar bort mig själv i det hela, en cirkel som jag bara följer utan att veta vad jag riktigt gör. Måste skärpa mig, men med vad? 
 
Idag fick jag till ett grymt äckligt men skönt pass! 2 afap och 2 tabatas! Känns skönt i efterhand att ha det gjort men mina ben är så tunga just nu alltså! Kul att man ska jobba lite ikväll oxå, bara massa stående och gående ikväll! Men men, ny dag o nya tag imorrn!
 
Lägger ut en bild på min prins istället ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0