Morning wokrout

 
23.40. - MIN TID
Snodde passet av Katti så jag har redigerat sååå fiiint (not) i paint. haha men jag orkade inte bry mig. 
Höll på att spy och såklart var rodden värst, fy. De hade inte en 6kg medecinboll på gymmet så fick ta 5an. Japp, jag var på gymmet idag trots att jag börjat på crossfit! Men boxen öppnar 10 idag och jag skulle inte hinna träna innan skolan så jag drog till gymmet, har ju 2 månader kvar att utnyttja på gymmet så varför inte liksom!
 
Jag kommer att göra om det här passet om någon månad igen för att se hur/om jag utvecklats och hur mycket! Jag hulkade mig någon gång på de sista boxjumpen, kaffet innan passet var inte så bra ändå hehe. Hade ingen stategi men det är ju bra att dokumentera så jag kan lägga upp passet bättre till nästa gång!
Inte supernöjd men jag klarade det och tog mig igenom skiten så det är ju bra!
 


Kommentarer
Linn Strömberg

Härligt!

2015-10-01 @ 10:08:10
URL: http://cigarettesncush.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0