Dagens WOD

Idag gjorde jag ett eget pass, en amrap på 20 minuter som såg ut såhär:
  • 500meter rodd
  • 12st boxjump over
  • 10st thrusters
  • 8st toes to bar
  • 6 frivändningar
Klarade 3 hela varv plus 500m rodd och 7st boxjump over. Inte mitt bästa men jag är redigt slut i benen nu!
 
Tobias och Martin körde samma pass som jag gjorde nyligen; 
 
Men de körde med 60cm höjd på boxjump, 80kg marklyft, 10kg wallball och utan gummiband på dipsen!
De var klara på ca 16 miuter. Så grymma
 
Vi har tänkt att köra det passet i december och se hur mycket/om vi blivit mycket starkare och bättre sen sist. Skit kul att ha ett litet team att köra me !
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0