Wifey

Vet ni hur gullig jag är eller? Inte så.. haha men iaf.
Jag har planerat en överraskning till Tobias, de han vet är att han ska va hungrig när han kommer till mig! Egentligen planerat en picnik MEN det verkar som att de ska regna vid 7 ikväll (som var tiden vi bestämt) så jag har en backup plan här hemma.
Tänkte iaf satsa på att göra beagles med cream cheese, ruccola, tomat och rödlök som själva maten och sen göra protein kladdkaka som efterrät eller om jag satsar på bananmuggkaka.. vi får se! Aldrig gjort beagles innan men det är ju så gott så tänkte why not? Bra att testa lite nytt! Älskar att äta de på Espresso House tex så jag tog inspirationen där ifrån :3 
Kan lägga ut recepten sen också när jag gjort klart allt och vet vad jag tänkt göra! Ska bli såå spännande.. 
De jobbiga med det här är att jag måste städa mitt rum som är kaos ifall att de blir regnigt..... 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0