Träningslista - Frågor

I mina öron när jag tränar? På gymmet så är det musiken de spelar där men om jag springer eller tränar ute själv så är det spotify's färdiga playlists med namn Cardio

I min träningsväska? Vattenflaska, skönhetsprodukter (tex duschkrämer, hårprodukter och hudkrämer) träningskläder, tofsar och träningskläder samt proteinpulver

FavoritmuskelRoligast att träna är nog ben och ländrygg!

Mål med träningen? Att bli bitig som fasiken och kunna tävla i bikinifitness!

Favoritövning? Marklyft och squats!

Favoritmat? Korvstroganoff och avokadosallad tror jag!

Mina inspirationskällor? Alexandra Bring, Julia Eliasson & Rebecca Sundberg framförallt!

Då mår jag som bäst? Omringad av människor jag älskar, på gymmet och i köket :3

Favoritkonditionsträning? Intervaller!

Mitt bästa kosttips? Ät allt i måttliga mängder

Favoritmellis? Bananpannkakor, kvarg och proteinbars

Då tränar jag allra helst? På morgonen eller kvällen

Favoritlivsmedel? Choklad alla dar i veckan

Mitt motto? Bit ihop eller bryt ihop!

En fredagskväll unnar jag mig gärna? Choklad!

Min favoritfrukost? Naturell yoghurt blandat med kvarg och müsli, bananpannkakor eller äggmackor

Detta skulle jag vilja utöva? Boxning

Detta klara jag mig inte utan: Mina nära och träning

Detta tränar jag allra helst i? Träningstights och linne!

 
 
Jag är så jäääkla ful och framförallt på de här bilderna så jag klippte helt enkelt bort mig själv :)) 
Men träffade 2 av mina förebilder i år under fitnessgalan i stockholm!!
 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0