Taggad!

Godmorgon! 
Igår kunde jag knappt somna, ungefår som dagen innan... Låg och vred o vände mig i evigheter kändes det som... Blä. Vaknade imorse vid 9 så hoppas jag fick mina 8h sömn, tror inte det... 
Men jag gick upp ändå för jag kan typ inte somna om på morgonen, gjorde iordning BCAA och böt om till träningskläder och drog till gymmet! Cyklade i 20 minuter och sen gick jag i maxlutning på löpbandet i 20 minuter, när jag stod i duschen efteråt kände jag mig grymt taggad och motiverad till att bygga lite på ryggen idag, så jäkla kul!
Ibland behövs det endast en vilodag för att motivationen ska hamna på topp igen
 
 
 
Nu ska jag äta frukosten och ta de lugnt innan det är dags för träning igen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0