Mys fika

 
Hann inte mer än att blogga lite när jag kom hem från trappintervallerna så somnade jag... trött? haha
Vaknade vid 1 igen och de var en jäkla tur eftersom att Madelene kom hit då! 
Vi drog och lunchade på Espresso House, strosade på stan lite innan vi drog och tränade.
Eftersom att naprapaten sa att jag var svagare i baksidan på kroppen så fick de bli rygg och lite baksida axlar idag! Körde låga vikter men många reps, känns som satan alltså! 
Druckit proteinshake nu och ska cilla lite hemma innan jag drar iväg och träffar Madde igen, vi ska ha en liten tjejkväll och bara ta hand om oss och njuta ikväll!
 
Hoppas ni har en lika fin kväll som jag kommer ha!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0