Ute och sprungit

Godmorgon/förmiddag eller hur man säger vid denna tid på dygnet!
Jag sov hos Tobias inatt, han höll på att göra mat igår när jag kom hit! Soo sweet. Jag hjälpte till de sista som va kvar och sen åt vi kycklingwooken till en film. 
Han skulle överraska mig igår och ge mig massage o sånt efter maten men allt blev lite sent för han skulle upp och jobba idag vid 7 så vi får ta det efter lunchen idag istället! :D
 
Imorse vaknade jag till lite när Tobias drog o jobbade men ja somnade rätt snabbt om. Vaknade igen vid 10 och drog ut och sprang, när jag var klar med rundan kollade jag i kylen vad som behövdes köpas inför lunchen jag tänkt göra till Tobias (grekisk sallad med bröd) så jag fick springa hem och hämta pengar och handla det sista.
Är så nöjd ändå, inte sprunigt på typ ett halv år och har jag sprungit har de inte varit mer än 1 km och idag sprang jag hela rundan plus hem till mig o affären igen utan att stanna. Så genomsnitt typ 40-50 min? 
Ska försöka börja springa åtminstone 3 ggr i veckan igen, så de här var ju en bra början!
 
Nu har jag duschat och ätit en Rawbar, måste börja göra lunchen nu så den e klar till Tobias kommer hem vid12. Så vi hörs senare 
 
 
 

 
 
 
 


Kommentarer
Siri |Diabitfit|

Duktig du är :D

Svar: Tack söti, vad gullig du är! :)
♥Lisa♥

2015-07-07 @ 12:31:29
URL: http://sirinilsson.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0