Gårdagens andra pass!

Igår kom Tobias hit vid... ja.. 5? Vi åt pasta o köttbullar, umgicks lite o sen drog till flygis för att handa middag (hehe) och sen när vi kom till Tobias gjorde vi en kombo av att träna och laga mat! 
Passet såg ut såhär:
  • 10 pull ups
  • 10 situps (med raka armar ovanför huvudet och sen försöka nudda tårna när man kommer upp)
  • 10 "spindeln", (man ligger i plankposition med raka armar o sen tar man upp ett knä mot ena armbåden coh samtidigt gör man en armhävning och så går man framåt samtidigt)
  • 10 Bulgariska utfall per ben
  • 10 rygglyft
x4

Tobias gjorde 4 varv, jag gjorde 5. Vi höjde repsen på rygglyft så de blev 15st och medans den ena tränade gjorde den andra maten och så böt vi så! Effektivt om ni frågar mig ;) 
Känns i ryggen att jag gjort pull ups iaf, det är bra. Känner mig svag i bröstryggen så lika bra att träna den så ofta man kan!
 
 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0