Depp till pepp

Hejsan!
Jag är en sån person som har dåliga dar som alla andra, o idag var en sån dag. När jag ko hem från att ha varit med Evelina så började mina tanka snurra.. Jag skrev till Madde o vi träffades vid 8 efter hennes jobb, drog hem till henne o åt vitlöksbröd o drack kaffe, yummy! Sen åt vi lite choklad och ananas, drrööööm. Vi hade grymt kul trots att vi kollade på en världelös film, då har man en bra vän. Hon är helt enkelt lite 2 good 2 be true.
När vi sett nästan halva filmen drog vi ut och bara cyklade o pratade i typ 1,5h typ? Det var så mysigt o bra, vi blev dock jagade o visslade på haha men men. Helt enkelt en av de bättre kvällar i mitt liv
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0