Dagens pass- Crossfit!

Idag tänkte jag låta maskinerna vara och köra lite crossfit på gymmet! Brukar köra crossfit 1-2 ggr i veckan och nu är de tajm igen tänkte jag! 
Passet jag körde: 
Amrap 20 min: (as many rounds as possible)
  • Hopprep – 50 st
  • Thrusters – 10 st
  • Sittande bålvridning med viktplatta – 20 st
  • Burpees – 10 st
  • Rodd i ringar – 10 st
 Jag är sämst på att räkna men tror jag hann med 5 varv, ca 4 min per varv.
Döljer mitt oerhört snygga trötta face... hehe
 
 
Tänkte även tipsa om denna otroligt snygga, hållbara och stora väska från Bmr Angel, beställde från Gym Grossisten för 439:- Nu kostar den 499:- igen, men den är helt klart värt sitt pris! Perfekt för dig som vill ha med matlåda till jobb/skola för att direkt kunna träna efteråt eller om du behöver ha med dig mycket packning, proteinpulver och gud vet vad.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0