BCAA - Ego

Godkväll!
Idag gick det grymt bra att träna med Merve, ååh hon är så söt! Gav mig mer än 10 tips på både övningar och upplägg! Så himla grymt
När jag duschade orkade jag knappt hålla upp duschmunstycket för att jag var så trött i rygg och armar haha, vilket känns skönt nu men kan ju tänka mig hur det känns imorrn... 
 
Nu sitter jag hos Tobias, har köpt Nocco med smak av Jordgubb rabarber min favorit, rekomenderas! Inget kofein i heller så funkar perfekt att dricka på kvällarna. 
T kommer snart tillbaka från träningen o då ska vi ta massa egopics. Vi tänkte ta lite träningsbilder, eller jag tänkte o vill inte se ensam ut så tvingade med honom, hehe ;)
Får se om någon kommer ut på bloggen, stay tuned!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0