After work

Godkväll på er! 
Jag hade helt klart fel skor idag på jobbet, mina fötter hurts alot.. :( Men men de går väl över under natten! 
Om typ en timme kommer jag vara påväg med Tobias o hans bror Rasmus o Rasmus flickvän till deras landställe där vi ska vara me o fira hans farmor! Anledningen till att vi åker så sent är för att alla jobbar o sådär idag så vi kommer nog komma fram till landstället typ halv 10,10. Men det blir nog bra ändå!
Har bättrat på sminket lite, duschat, bytt kläder och packat. Får se om jag åker hem imorgon eller söndag. Kan nog slänga in något inlägg från telefonen. 
Btw imorgon ska det bli ungefär 20 grader, såå najs! Hoppas att man kan bada o sola mycket imorrn o träna ute när de är så skönt väder. Så snälla sol, svik mig inte..
 
 
Liten sneakpeak på resultatet av ljusare slingor.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0