Nytt träningsschema!

Hejsan! åh är grymt trött i hela kroppen, köttade sönder på gymmet igår med Tobias! Han lärde mig göra over-head squats med rätt teknik och även fron squats, så min rumpa är rätt mör idag, haha ;) Grymt skönt dock!
Btw har fortfarande träningsvärk i ländryggen sen marklyften i lördags, gött!
Iaf, idag började jag med ett nytt schema på gymmet, efter mål att bränna fett och bygga större muskler. Är sjukt taggad och ja idag körde jag första passet och tro mig, jag är helt slut i armarna! Gryymt. High on life today haha..
 
 
 
Fick dessutom dröm maten efter gymmet så ja, en bra dag helt enkelt! 
Sjukt taggad inför imorgon då det är ben (igen) på det nya schemat! Kommer gå efter det här schemat i 1 månad MEN kommer lägga in crossfitpass på lördagar (som ni säkert vet jag brukar köra) så det kommer ändras lite, men det kommer bli sjukt nice! Får se hur mina armar o axlar mår imorgon ;) 
 
Kommer att uppdatera mer om hur jag tycker träningen känns framöver, så håll utkik!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0