Mycke nu

Haha vet aldrig hur jag ska börja mina inlägg.. what evaah
 
Idag träffade jag Madelene :3 vi kollade runt på stan, hittade ingenting förutom en hårklämma som jag måste ha numera för att mitt hår har gått av så mycket efter tofsar jag har när jag tränar (trots att jag har utan metall på tofsen) såååå jag tänkte prova med klämma ett tag. Inveg den idag och det kändes bra, den satt åt bra och ah, kommer fortsätta att ha klämma helt enkelt! Variera med fläta oxå förmodligen
Btw.. Efter stan gick vi hem till mig och drack chailatte (standard) och typ chillade och planerade tattoos! Åh på fredag ska vi ner och kolla priser på det vi vill ha och sen förhoppningsvis boka tid eller spara pengar, haha de märker vi då! 
  
 
Ska klippa mig imorgon efter skolan och på fredag ska jag färga ombré med Emma! Sen på lördagen ska vi shoppa i kista galleria och ah.. mycke nu... Pengar pengar pengar.. Men det är ju till för att spenderas, right? :D
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0