Förlåt kära hår...

Haha ja.. Egentligen bestod min helg till mesta delen färgning av håret... Blekte längderna till försök av ombré. Blev sådär. Får se hur jag gör med de, om jag färgar annan färg eller färgar om allt eller ah.. Vi märker de ! haha :3
 
I lördags vad jag o Ems o shoppade oxå,
"Rea rea rea !" - Ove sundberg
 
Där var mitt hår rätt bra färg... Men självklart ska jag förstöra ännu mer. haha orkar inte... 
 
Iaf, köpte en ny träningströja från Gina Tricot, kjolen som e på bilden, en annan myströja, ett par mjukisshorts, hårfärg och trosor.. Tror det var allt.. Sen köpte vi Frappés från Donken, med Caramellsmak, asså OMG! De var ju satgoda.. Vet vad jag kommer leva på i sommar D: hahaa...
 
Färgade håret igår på kvällen hemma hos T medans vi kollade film och typ chillade. Somnade i en skaplig tid och vaknade i en skaplig tid. Men idag är en såndär seg dag, jag somnade hos honom igen typ 1-2 .. inte så bra... Men men 
Tränade idag oxå, inte gjort sen i torsdags så de var nice, men kroppen behöver vila och jag hade annat för mig så det var ju passande! 
Axlar, bröst & mage körde jag idag, gick rädd bra men jag är så stel i bröstmusklerna och självklart glömmer jag stretcha varenda gång... så jag får skylla mig själv...
 
  
 
Min tröja jag använder för att färga håret e skapligt snygg, jag vet! Men den e dessvärre för liten så ah, får göra det bästa utav situationen. Här ser ni iaf hur jag dödar mitt hår långsamt med blekningsmedel heehe.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0