En sömnlös natt..

Okej inte helt sömnlös men jag vaknade, somnade vaknade somnade, Vaknade och var vaken någon timme hit och dit. Så nu är jag rätt slut.. Har sammanlagt iallafall sovit 6-7h vilket känns rätt bra men eftersom att jag vaknar varje h typ så har jag inte sovit så djupt och ah.. ingen bra natt helt enkelt.
 
Anyways.. De spelade nickelback nyss på radion :3 gjorde morgonen bättre med andra ord! Låten de spelade heter "What are you waiting for" och när radiosnubben skulle säga vilken låt det var o vilka som spelade osv så sa han: Och det där var nickelback direkt från NY som spelade "vad väntar du på". Ja, för vad väntar du på egentligen?
Man bah: NOOOOOO . Man kan inte översätta en engelsk låt till en svensk titel eller vad fan han höll på med. usch.. haha 
 
 
Idag ska jag få träffa Emma oxå! Så det ska bli  mysigt :3 Vi ska köra ett mördar pass för rumpan idag tänkte jag, men det får hon veta när vi ses på gymmet så hon inte bangar haha ;) Sen lite mage kanske. får se. Har så ont i magen fortfarande sen i fredags, jäkla Tobias... haha :3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0