Balsammetoden - ca 1 månad sen

Hejsan!Nu är det ca en månad sen jag började med balsammetoden och för ungefär 2-3 tvättar sen hade mitt hår verkligen vant sig. I början kändes det ju flygit men samtidigt tungt, det blev ju lite annorlunda kvalitet eller va man säger så det inte alls var lika torr hårbotten. Mitt hår har även blivit myykcet mjukare och jag har fått mindre frissigt hår som jag haft innan. Nu har jag precis blekt mina toppar väldigt mycket och trots det är håret ändå inte lika torrt och frissigt som innan!
 
Innan BM- Mycket torra toppar            För någon vecka sedan, med BM. mer glans i håret, mindre frissigt och torrt hår!
 
Jag är supernöjd!
Har bestämt mig att den första hårtvätten i månaden ska vara med både schampoo och balsam så jag läst att man åtminstone borde tvätta håret med schampoo någon gång ibland (MYCKET MER SÄLLAN) för att verkligen få det helt rent. Kommer aldrig mer använda schampoo regelbundet som jag känner nu, aldrig! Jag är supernöjd!
 
Tro mig, jag har använt både Maria nila's palett hårprodukter, använt Matrix, Goldwell, Redken & Aussie och ingenting har funkat! Sägeer inte att de är dåliga produkter utan mer att mitt hår verkligen inte mådde bra av allt schampoo, alkoholer, sulftaer och silikoner som jag tidigare använt! Använde även gliss hårolja efter varje dusch och även på kvällarna, sov i många hårinpackningar, hade hårinpackning ungefär varannan hårtvätt och även använt spray balsam osv och ingenting har fungerat på mig! Haft problem med oerhört torrt hår så länge jag kan minnas och äntligen har jag hittat min väg till ett friskare hår!
 
 '
Mitt hår för 2 somrar sen med schampoo  VS mitt hår efter ca 2 veckor med BM!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0