Ett sjukt morgonpass

Godkväll! imorse ringde klockan kvar i 7 och det var dags för träning! Jag hade sovmorgon idag då skolan började senare så varför inte passa på att träna? ;) 
Jag och Madde körde 30 minuter rodd, 2.20 min per 500m i snitt, som en jobbig uppvärmning. Efter det körde vi dehär passet:
Min tid: 9.256
Medans jag körde så cyklade Madde på AirBiken och när jag var klar böt vi vikter på skivstången innan det var Maddes tur att köra de 3 varven, då jag cyklade medans! 
Passet var faktiskt riktigt äckligt, vi körde marklyft igår så var mör i ryggen och faktiskt i benen sen passet i lördags så det var en jobbigt pass. Men är så nöjd att vi tog oss igenom det utan att klaga! 
Efteråt stretchade vi sen drog vi hemåt. När man har tränat på morgonen blir jag mycket piggare och presterar bättre, så skönt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0