Morgonträning

Somnade efter 12 igår tyvärr... När jag sov hos Moa så sov jag typ mellan 2-4h bara så jag tänkte gå o lägga mig tidigt igår men självklart kunde jag inte somna då.. Men fick iallfall lite mer än 8h sömn då klockan ringde vid 9 imorse! Upp pigg och glad med Tobias som sov här, han joinade mig och vi gjorde dessa övningar:

 
Körde dock 10 armhävningar och 1 min sittande stolen, men men! Inte jätte tufft pass men bra att starta dagen på och komma igång med hela kroppen.
 
Solen sken imorse så det var en riktigt härlig morgon att träna i, dock lite svettigt men vad gör det? Det är ju meningen! 
Nu har vi ätit frukost och Tobias drog nyss iväg till jobbet så nu är jag själv, ska nog kolla lite bloggar och kläder innan jag drar till UngaVuxna vid 1.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0