Legday

Idag körde jag ett benpass som jag kopierade av Alexandra Bring, såg ut såhär:
Circuit 1:
10 GHD raises with a barbell
20 Bulgarian split squat
10 Jumping air squats
20 Jumping lunges
1 min rest
x 3

Circuit 2:
30 Leg press (10 on each leg + 10 on both)
15 Leg extension
15 Hamstring Curl
1 min rest
x 3
 

Fick grym pump på framförallt 2 cirkel övnignarna men första var helt klart den jobbigaste och brände rejält! Sjukt skönt med hårda men lite snabbare pass ibland. I slutet av passet gjorde jag enbenshöftlyft  och froggy glutes lifts 15x3 och sen magcirkelträning. Det känns så skönt när man är klar! 
 
 
 
 
 
Btw har sjuk träningsvärk i bröst och axlar idag från gårdagens pass! Imorgon lär jag ha ont i ben & rumpa med så hoppas jag kommer upp ur sängen imorrn ;) haha
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0