Fokus på rygg!

Idag vid 2 tiden drog jag till Gymmet, Emma sov här o vi kollade på film och åt lunch å sådär så jag kom iväg lite senare, men vad gör det? 
Var inte alls mycke folk på gymmet vid den tiden, otroligt skönt. Då kan man ta alla maskiner utan attbehöva vänta osv. Blev rygg idag, en jädra massa rygg. Fick go kontakt och det kändes verkligen idag, avslutade passet med lite mage. 
Framöver tänker jag satsa mer på ryggen och axlarna än jag gjort tidigare, för om man vill börja tävla i bikini fitness ska man ju ha "X" utseendet och då krävs både bredare lår, axlar och rygg. Så fokus på det ett tag framöver nu!
 
 
Har dessutom väldigt mycke träningsvärk i röva sen gårdagens pass, det gillas!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0