Trött på skolan..

Har knappt gått 5 veckor och jag är helt slut. Tror de är en höstdepression påväg?... Hm.. de vore mindre kul.
Sover typ 8h varje natt om inte mer, och ändå så är jag inte utvilad när jag vaknar.. får sova ut i helgen och hoppas på att det blir bättre till nästa vecka.. Ska dricka grönt te också .. (Varför? Läs mer om det här)
Well well, 13 dar sen drar jag till Alanya, inte supertaggad. Mest deppig över att åka ifrån allt, kommer sakna alla ju.. Men de är ju bara en vecka.. Men sen är jag typ så naiv så ja tror planet kommer crasha eller att någon dör eller bryter något där eller nåt. haha men de får vi verkligen inte hoppas på!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0