Så nöjd!

Fick ny ansiktskräm av mami som jag velat ha ett tag.. och nu äntligen är den min! Och jag är såå nöjd! Jag har den rosa för torr hy, det finns en blå för "normal" hy också, men jag blir lätt torr nu under höst och vinter- perioden. Perfekt att använda efter renjöring på morgonen då make-up'en ska på!
1
  • NIVEA Daily Essentials Express Hydration Primer kombinerar intensiv fuktighet med fördelarna från en kostmetisk primer eller bas – allt i ett, enkelt steg.

    • Absorberas omedelbart tack vare den lätta konsistensen
    • Ger långvarig fuktighet och en hud som  känns sammetsmjuk
    • Ger en jämn och mjuk bas för smidig applicering av make-up, och hjälper till att hålla sminket på plats hela dagen.

    Formeln för torr hud är full av fuktighetsgivande, naturlig mandelolja som bidrar till att mjuka upp och ge näring samtidigt som ringblomsextrakt, välkänd för sina svalkande egenskaper, lugnar huden. Lotusextrakt är nyckelingrediensen i formulan för normal hud. Den naturliga antioxidanten är känd för sina stimulerande egenskaper, och efterlämnar huden frisk och fin.

     

    Den finns på tex Åhléns 139:-



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0