Dagen gick snabbt..

Sov hos Tobias, vi vaknade som vanligt liiite för sent för att vi skulle hinna till skolan.. Suck.. Men men de gick ju bra ändå.
Har haft rätt chill lektioner idag, tex debatt och prov. Och nej provet va inte så chill men jag hade faktiskt pluggat så jag visste typ vad ja skulle skriva och då blir de ju liksom lättare haha..
Men de va ett prov som ja kunde lagt ner mer tid på men jaja..
 
Efter skolan träffade ja Emma på Espresso House, insåg att jag gjort av med 500:- där under typ 7,8 dar. Fan. ja får sluta nu..
Vi fikade iaf, efter de köpte jag ett par nya träningstights på H&M, för krånglade mitt kort men till slut funkade de iaf! Så nu har jag ett par grymt sköna och snygga träning- och funktionstights. Självklart hittade ja inte produkten på deras hemsida men jag tog lite selfie's på toan så man kan se liiite av dom iaf! haha
 
 
  
 
 
Körde rygg-biceps idag, shit vilken bra kontakt jag fick, de kändes så skönt! Inte fått den här kontakten med ryggen på länge, så de va riktigt kul!
Tränade själv idag för Emma slutade typ 3h innan mig så hon tränade själv, men imorgon kör vi ihop och då blir de ben och rumpa! Work that ass liksom!
 
Men min dag gick rätt snabbt ändå, skönt men lite tråkigt... Jaja, skolan vill man ju bort ifrån så fort som möjligt och vi fikade ju och mös så har tagit vara på dagen rätt okej ändå.. Måste sluta se måndagen som något negativt. Haha lol, nej.
 
Funny Monday collection – New week chuckles coming your way | PMSLweb Monday
 
Lite så.. haha
Nejdå, det är inte så illa :))))
 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0