Seg dag

Hejsan! Ja som det står i rubriken så var det verkligen en seg dag idag, iaf i skolan. Gick till halv 5.. Känns sådär. Men skönt eftersom att jag var ledig igår från skolan (hemstudiedag) så det känns som måndag och den här veckan kommer kännas kortare förmodligen, men iaf.. Hehe Man klagar ju för att man kan eller hur ;)
 
Idag känns det som att min dag har baserats på mat, okej varje dag haha.. Men jag åt heeela tiden, först frukost, sen lunch 2 ggr, sen lussebulle, mörk choklad, energidricka, chailatte och nu middag.. Stackars mage! hahaha
 
Fikade med Sebastian idag på Espresso House, de va länge sen vi umgicks så det var kul att vi gjorde något igen! Han tog bussen hem vid 7 och jag drog t gymmet. Tog lite gymselfies idag oxå! När jag ändå kom ihåg! Btw, shit vilken träningsvärk jag har i min mage, sjukt. Kunde knappt ta i idag eftersom att man tar i med spänd mage i några övningar för triceps och sen när jag skulle lägga mig för att köra bänkpress var det typ döden. Fasiken så ont det gjorde att ta sig upp igen hhaah. Men men, vill man va fin får man lida pin!
 

 
 
 


Kommentarer
Emilia Sjödin

fin du är!

2014-11-25 @ 21:46:49
URL: http://emiliasjodin.blogg.se/
GoForFit

Härligt! :)

sv: Ja :) Kram

2014-11-27 @ 16:28:31
URL: http://goforfit.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0