Onyttigt värre

Godkväll på er!
Skolan gick ganska snabbt trots att det var måndag vilket va skönt! Ingen god mat i skolan dock, så då får man kombinera ut det med skumtomtar på sista lektionen :3 Moa köpte både den vanliga smaken och "årets smak" som i år var Pepparkaka!
Det var en annorlunda smak... jag gillade den inte.. Den får 1 av 5..
Saknar när det var Polka smak 2011, det är helt klart favoriten!
 
 
När jag slutade skolan mötte jag upp Emma & Sara, Sara skulle klippa sig så hon drog mot stan och vi drog hem till mig och åt både lasagne, lussebulle & drack chailatte! Haha nyttigt värre ;)
Konstigt att min hy inte mår så bra, hehe... Jaja.. ibland får man
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0