Big Brother och hämtmat

Idag har varit en seg dag, eller inte seg kanske men varit trött exakt hela dagen haha... Jag och Emma vaknade typ vid 12, gick upp typ tjugo minuter senare, gjorde proteinpannkakor & smoothie till frukost (och jäklar vad gott det var! haha), sen drog vi och tränade vid 3 tiden. Sen var vi klara innan fem.. och ah, nu kollade jag BB med mamma, Shit vad Anna är snygg, jag dör. Orkar inte. Usch. Malin & Anna var/är helt klart mina favoriter!

   
Kollar ni på BB? Har ni någon favorit?
 
 
Nu ska jag iallafall sova, imorgon behöver jag plugga, träna och fixa mig inför en ny skolvecka. Och hur gör man det på ett bättre sätt än att träna med sin bästi på gymmet och basta med hårinpackning och ansiktsmask efter att ha ätit en proteinbar? De finns inget bättre sätt! ♥ Emma är bäst.
 
Godnatt ♥
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0