Hur gick dagens pass?

Vaknade halv 11 idag, otroligt sen för att vara jag (stolt!) haha.
Åt frukost som bestod av en stor kopp kaffe + yoghurt med banan och müsli, måste sluta med brödet känner jag. Min mage mår inte bra av för mycket ljus bröd, mjöl och mjölk som jag redan fått höra av en läkare. Haha men det är så gott :(
Hur som helst, tog mig iväg till gymmet vid 1 tiden, var klar där ca 14.15. Körde bara lite lugnt idag, vill inte dra på för mycket nu när jag varit sjuk i ungefär 10 dar plus att jag inte tränat på 2 veckor. Så de fick bli lite crosstrainer, småjogg och lite magövningar. Var trött i kroppen när jag var klar ändå så de behövdes inte mycket nu efter influensan innan kroppen var trött. Känns så tråkiigt att precis när jag kände liksom:YES! Min kondition börjar ju bli riktigt bra, så blir man as sjuk.. Haha usch..
Men men, what to do? Får träna upp den igen helt enkelt, men somsagt börja lugnt. 
Nu någon timme efteråt känns det bra, men blev otroligt trött så ska lägga mig och läsa lite med en kopp te och bara ta det lugnt. Men de var riktigt skönt att få svettas av sig lite slaggprodukter och röra på sig, bli trött på ett annat sätt en vad man varit de senaste dagarna om man säger så ;)
 
Imorgon ska jag köra lite kondition igen efter skolan, blir väl inte att jag går på mina intervaller direkt tyvärr utan det blir nog samma som idag skulle jag tro. Känns ganska konsitigt att komma tillbaka till skolan när ja inte varit där på 2 veckor , haha... Först vart ja ju sjuk, sen var det lov en vecka.. Men de går säkert bra! Känner mig bara lite stressad ifall ja ligger efter i något (vilket jag säkert gör). 
Ska nog plugga lite matte ikväll oxå... Kul söndag! nääee
 
                  ↑ Älskli pälski ♥


Kommentarer
Henrik Olsson

En stor kopp kaffe är en väldigt bra start! :P

Sv: Den har varit helt ok faktiskt! Är rätt trött nu, så jag tror att resten av dagen tillbringas i soffan :P


Ha en riktigt fin kväll! :)

2014-03-02 @ 16:20:10
URL: http://www.henrikolsson.eu
aina [fotoblogg]

Åh vad söt!

2014-03-02 @ 16:55:52
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Linnéa Pyrrö

sv; ja verkligen !! kram :)

2014-03-02 @ 17:50:24
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0