Andra dagen på ..

Idag körde jag och Emma andra dagen på de "nya gymmet" som jag verkligen blivit positivt bemött av, trevlig personal, roliga och effektiva pass, otroligt mycket vikter och skivstänger, utrymme, fräscht ... ja var ska jag sluta? 
Det enda jag verkligen stör mig på är när det är soligt så kommer strålarna rakt in mot löpbanden... inte så kul, men annars var det bara positivt!
Idag var det en invigningsdag där, så vi gick dit och provade på bodycombat pass (har kört de innan på actic) och typ HIIT träning på 30 min, hade dock inte så mycket ork på de sista passet då jag och Emma redan hade kört maskiner, vikter, bodycombat och bara hade ätit 2 mackor till frukost. Men som tur var så bjöds det på brunch där så vi fick upp energin lite till sista passet iaf. Sen fick man en goodiebag med en proteinshake i, vi fick vaniljsmak och den var hur god som helst! Sen fick man 20% på intersport och en vattenflaska! 
 
Vi spenderade ca 3 h på gymmet denna lördag, hur nice som hälst. Känner mig dock lite otrogen mot actic,heheh..
Men när ja kom hem så la jag mig direkt i sängen och först kollade sista avsnittet av TVD innan jag somnade, vaknade för ett tag sen och är fortfarande as trött, men om ja somnar nu igen så kommer ja inte kunna somna ikväll och de får inte hända! haha
Får se hur man mår imorgon, om ja ens kan gå upp ur sängen! haha
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0