Stress stress

Vaknade hos Tobias med lite ångest.. Han drog till bråvalla idag, dock hann vi äta frukost och mysa lite ihop innan han drog, men ändå... Han ska va borta 4 dar, sen kommer han hem någon timme typ innan han drar några dar till på simläger. sen drar han igen till Dalarna en vecka, så kanske träffar honom max 2 nätter under de här 2 veckorna framöver... så surt. 
Men men life's goes on. Nu lät de som vi gjort slut men de är inte så, men de är ju jobbigt att va utan honom ändå.
 
Efter vi sagt hejdå drog jag till gymmet, körde intervaller först på löpbandet, dock inte så länge, men 20 minuter är bättre än ingenting. Sen körde jag en jädra massa axlar och lite mage. Detta hände under stress då min kusin skulle komma hit vid kvart i 1, och klockan var kvar i 12 när jag var klar... så duschade noga men snabbt, sprang typ hem och gjorde frukost, klädder på mig och sminkade mig och kom ändå lite sent till busstaion.... haha.. tyvärr har de blivit en del i min vardag, stress.. Inte alls bra...
Jag och min kusse Emma hade iaf kul, vi snackade mest, köpte 2 glassar, först en sandwich sen fick vi kulglass av min mami som vi mötte på stan :D Gott, och man får unna sig för det är sommar! Haha.
Hon är världens bästa kusin, så glad att jag fick upp kontakten med henne! 
 
Hon tog 4 bussen hem och då gick jag hem, är lite deppig över att jag inte är på bråvalla just nu men jag hade egentligen inte råd.. Men man kan ju faktiskt låna av sina päron.. haha jaja.. nästa år....
Nu chillar jag, ska deppa lite till och sakna Tobias, kolla på en film och äta innan jag träffar Elin, vi skulle ses efter middagen. Får se när de blir helt enkelt :) 
Min Ems kommer hem idag från Göteborg så de blir nice, kanske träffar henne oxå en snabbis, annars skulle vi ses imorgon! 
Har så mycket att berätta för både Emma och Elin, tänk vad mycket som hinner hända på bara några dar?! haha
 
Bjuder på en bild från midsommar! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0