Skönaste morgonen på länge

Godmorgon! Åh har en sån där kick just nu, kom nyss hem från ett grymt äckligt, hårt, svettigt men otroligt skönt benpass! Nytt PB i vadpress, otroligt nöjd!
 
nu ska jag äta frukost (igen), åt imorse hos Tobias, jag sov där... kaoset är med andra ord över, haha. 
'han skulle till någon bankrådgivare eller nåt idag så vi gick upp vid 9, åt frukost sen följde jag med honom till bussen innan jag böt om till gymkläder och drog och tränade! Gud, känns som evigheter sen jag tränade och svettades såhär, dock var de bara 3 dar sen jag tränade men det känns som så mycket längre. Känns skönt att ha svettats ut lite slaggprodukter, det behövs kan jag säga!
 
Gud vilken otrolig skillnad det blir när man tränar, man blir så mycket gladare.. igår var jag rätt nere hela dagen, som ni kanske märkte i mitt inlägg så skrev jag att de va segt, vädret sög osv... haha men nu är jag glad igen! :D
 
Gym humor just do it
Excuses don't burn calories! ❗️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0